זוגיות שנייה: המדריך המלא לליל הסדר

    חיה ספיר No Comments on זוגיות שנייה: המדריך המלא לליל הסדר

    כמידי שבוע בתכנית "עניין משפחתי" משוחחת רחל פסטג עם המטפלת והיועצת מיכל כהן חי בסדרת שיחות על זוגיות שנייה | השבוע שוחחו השתיים על השבוע דיברה על המורכבות שבהתארגנות ליל הסדר בתהליך של בניה של פרק ב', החרדות הנלוות לכך, מה יכול לעזור להתמודד איתן ומה הדבר שאפשר ללמוד ממרים הנביאה על חוסן רגשי ורוחני שיעזור לנו במיוחד בזמן הזה | האזינו

    צילום: Nati Shohat/flash 90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כבכל יום ראשון משוחחת רחל פסטג בתכנית "עניין משפחתי" עם היועצת והמטפלת מיכל כהן חי בסדרת שיחות על התהליכים שבדרך לזוגיות שנייה. את השיחה פתחה השבוע פסטג במורכבות בקרב המשפחות שבנישואין שניים בסוגיית הקשר עם המשפחה שאיננה ביולוגית, נוסח הסדר, התנגדות לקשר ועוד שלל נושאים נפיצים בקרב משפחות אלו.

    "זו הזדמנות בשבילנו להתבונן בדברים. מה שקורה מבחינה רגשית זה שזה מעורר בנו חוויות רגשיות קשות, אנחנו בחרדות שבדרך כלל יושבות על חווית הזר – היה פיצוץ אותו אנחנו זוכרים ואנחנו לא מצליחים להתגבר על עצמנו, לא מצליחים לתפקד ורואים את הכי גרוע. הנושאים שאני מציעה למרקר ולתלות על המקרר, זה שאנחנו בתהליך, אנחנו בתפקיד ובבנייה  והציפיות שלנו צריכות להיות בהתאם. אנחנו לא כמו משפחות שחוגגות את ליל הסדר כבר 20 שנה"

    "כשאנחנו נתקלים להתנהגויות הללו, שכולם נתקלים בהן צריך לזכור את הכלל הראשון והבסיסי בתקשורת מקרבת מאחורי כל התנהגות יש צורך. אנחנו נוטים לשפוט את ההתנהגות ולא את הדברים המחריפים אותה" ממליצה כהן חי להורים המבולבלים. האזינו לראיון המלא.



    0 תגובות